Gość napisał(a):
Czemu piszecie że branie pod uwagi Gwardii przy reaktywacji żużla nie jest możliwe ze względów licencyjnych ??. Gdyby wymienić zniszczoną infrastrukturę, i zakupić dmuchane bandy stadion spokojnie dostałby licencję na 2 a nawet 1 ligę
Temat Gwardii wałkowany był już wielokrotnie:
- obiekt nie jest miejski
- właściciel ma inne plany wobec obiektu
- corocznie zaostrzają się wymogi regulaminowe i nikt nie będzie robił ustępstw dla Warszawy
- jak naprawdę zachowuje się tor, zobaczymy jutro
- infrastruktura oznacza w przypadku stadionu Gwardii właściwie wszystko: od instalacji elektrycznych przez sprzęt do konserwacji toru, aż do pomieszczeń klubowych.
Celem treningu jest sprawdzenie, jak bardzo ucierpiał tor przez siedem lat bez motocykli żużlowych. Jeśli koszt dostosowania samego toru, okaże się w zasięgu ręki, być może będziemy w stanie organizować na Gwardii mecze ligowe dla amatorów (jeśli tylko zgodę wyrazi właściciel obiektu). Wtedy nie są wymagane gruntowne renowacje parku maszyn, a system lamp, pulpit sędziego czy taśmę startową możemy pożyczać od ICE Racing Team Polska.
Jutro będziemy wiedzieli dokładnie, jak sprawuje się nawierzchnia.
Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych! Na stadionie będziemy od samego rana. Planowana jazda od 16:30. Później o 19:00 Grand Prix Danii w Piwiarni Warki przy al. Solidarności.