
Firma Nice Polska zdecydowała się na przedłużenie współpracy z Polskim Związkiem Motorowym w kwestii sponsoringu głównego polskiej reprezentacji na żużlu. W ubiegłym tygodniu w czasie gali w Warszawie zaprezentowany został kalendarz startów polskiej kadry narodowej. W spotkaniu udział wziął Adam Krużyński, dyrektor zarządzający Nice Polska, który przedstawił swoje oczekiwania dotyczące sezonu 2010.
- Ubiegły rok był szczególny dla polskiej reprezentacji żużlowej. W Lesznie zdobyliśmy po pasjonującym boju złote medale w kategorii seniorów, ale przecież jesteśmy także drużynowymi mistrzami w kategorii juniorów. Później w Sanoku wspieraliśmy ICE Racing Team Polska. Przedłużenie umowy na rok 2010 to kontynuacja naszej działalności – element przemyślanej strategii – mówił obecny na konferencji Adam Krużyński.
W tym roku najważniejsze starty czekają polską kadrę na wyjeździe, jednak za pośrednictwem transmisji telewizyjnych wszystkie wydarzenia będzie można śledzić na bieżąco. Krużyński zdaje sobie sprawę z faktu, że obrona mistrzowskich tytułów na zagranicznych torach będzie trudna. – Zawsze trudniej bronić niż atakować. Myślę, jednak, że polska drużyna poradzi sobie z presją i będziemy w stanie rywalizować o najważniejsze laury. Polski żużel idzie w dobrym kierunku, a Nice wierzy, że w najbliższych latach o sukcesach polskiej drużyny będą pisały wszystkie ogólnopolskie media – dodał dyrektor zarządzający sponsora głównego reprezentacji.
Również w sezonie 2010 polska reprezentacja promowana będzie pod hasłem polskiej husarii.
Wszyscy zgromadzeni goście otrzymali kalendarze zawierające terminy startów polskiej reprezentacji. Za pomocą interaktywnej mapy został on również zaprezentowany przez Michała Łopacińskiego z redakcji Canal+ oraz Wojciecha Jankowskiego, wiceprezesa Warszawskiego Towarzystwa Speedwaya.